CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Ultra Music Power (making pv) - Hey! Say! JUMP

Monday, July 28, 2008

My new path of life! ^^

This day is a new day for me to walk and live in this world, I'm walking in a new path right now. This day is my birthday!!! So that's mean now I'm 16 years old. I got one more year, but lost one year too. Hehehe ^^. But anyway that's OK. And you know, I'm really happy now. I really like to look all Hey!Say!JUMP's concert from internet, especially Yamada Ryosuke (Ryo-chan). He's really kakoii, kawaii, sugoii!!!! These things make me happier and I'm really happy too because there's so many people said Happy Birthday to me. =3 I only can say this to them : GOD bless you, thank you very much, I appreciate all your card and congrats! Thank you very much, love you all. Wish all the best too to you!!! ^^ GBU


この日は、新しい日、私はこの世界に住んで歩くと、私には新しい道を歩くです。この日は私の誕生日!私は16歳を意味します。私は1つの他の年が、失われた1年が判明しました。 Hehehe ^ ^ 。しかし、それで結構です。とご承知のとおり、今すぐ私は本当に幸せです。私のような、すべてのコンサートを見ねえ!言ってやる!ジャンプは、インターネット、特に山田亮介(亮ちゃん)です。彼は本当にクールな、かわいい、すごい! ! !これらのすべてのもののため、私はとても幸せ、多くの人々によると'ハッピーバースデー'をメインです。 = 3 。私だけが言ってやるが、この:神の祝福をいただきありがとうございます、私に感謝のすべてのカードとおめでとう!どうもありがとうございましたは、すべての愛があります。すべてのご多幸をお祈りをするよ! ^ ^神の祝福をすべて!ベストを尽くします!

P.S.: Sorry if the Japanese words are wrong or there're so many mistakes, 'coz I can't speak and don't understand Japanese, so I only translate it from google. >.<

0 comments: